ستیا گلیستیا گلی13 سالگیت مبارک

خاطرات ستیا گلی

بدون عنوان

1392/4/14 16:38
نویسنده : ستیا گلی
1,909 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره من برگشتم...

آخ آخ ببخشید... سلام...

لطفا به حساب بی ادبیم نذارید... اونقدر تو این مدت ذهنم مشغول وبلاگم بود که نگو... هی میگفتم آخه مادر من یه دستی بجنبون این وبلاگ منو بروز کن... میگفت بچه جان مگه تو برام وقتی باقی میذاری؟ البته شما باور نکنین... تا دلتون بخواد وقت آزاد داره اینا همش بهانه ست... آخه این انصافه؟ آخرین باری که اینجا بروز شده من هنوز راه نمیرفتم اما الان دیگه کم کم دارم به عضویت تیم نی نی های صخره نورد در میام... یعنی دیگه خودتون ببینید که چه تحولاتی در این مدت داشتم...

من شرمنده روی ماه همه شما طرفداران عزیزم هستم و دست همه کسایی رو که مامانمو دعوا کردن و باعث شدن تکونی به خودش بده میبوسم... نمیدونم درک میکنین یا نه... اما بی سوادی بد دردیه به خدا... این که آدم مدام آویزون یکی باشه که به جاش بنویسه...فکر کنم کم کم باید برم تو کار سواد و این حرفا...

خب بسه دیگه... یه بچه خوب که همش غر نمیزنه... حالا یه خبر خوب دارم... مامان جونم داره یه پست مفصل از فعالیت های من در یک سال گذشته مینویسه... اینجوری یک کم دستتون میاد که من چه پیشرفت هایی داشتم و الان کجای کارم...

قول میدم خیلی زود با پست جدید برگردم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

yedost
20 مرداد 92 17:21
با سلام و خسته نباشی خدمت مادر و دختر وبلاگی کارتون عالیه خسته نباش______________ی
شبنم
2 شهریور 92 12:27
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامانی درسا
10 فروردین 93 21:40
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت
شادي
7 آذر 93 10:50
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ________________