ستیا گلیستیا گلی، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

خاطرات ستیا گلی

نظرات (39)

آوا
12 اسفند 90 2:18
خوب مامان جون از کجا رمز بیاریم؟؟؟
مـــــریم بـانو
12 اسفند 90 23:15
هـــــــــــــــزار ماشالا به این دختـر ملوس و خوردنیت براش صدقه گذاشتم..لطفا شما هم واسش اسپند دود کن..خدا برات نگهش داره
ليلا
13 اسفند 90 8:16
اي جان دلم خيلي نازه خيلي ناز
سپيده
13 اسفند 90 8:18
عزيزدلمييييييي ستيا گلي..هزار ماشاءالله...گلوله نمكي قربونت برم...به مامانت بگو حتما برات اسپند دود كنه و آيه الكرسي بخونه..
دلارام
13 اسفند 90 8:26
هزارماشاء ا... جيگر اين دختر ناز و ملوس-
ياسمن
13 اسفند 90 10:09
هزار ماشااله مامان پ پ اين ناز دونه رو نخورديش تا حالا من كه دلم رفت براش اسپند يادت نره براش
آوا
13 اسفند 90 11:59
ماشاا... چقدر خوشگله...چشماش که عجیب منو یاد خودت می ندازه...خدا نگهش داره برات
آلما
13 اسفند 90 12:37
نازی به این خانووم خوشگل مامانی چقدر اون لباس سارافونیه خوشگله
مامان الینا
14 اسفند 90 0:42
عکسا واقعا عالی شدن
ندا مامان نهال
14 اسفند 90 10:05
ماشاله به این نازدار خانوم خدا حفظ کنه خودشو مامان نازشو بوووووووووووووووووووووووووووسش کنید از طرف من
آمارین
14 اسفند 90 14:32
هزار ماشالله. هزار ماشالله لاحول و لا قوه الا بالله. عزیز دلممممم. ماشالله چه خانوم شده دخملت عزیزم. راسی اگه راضی باشی چند تا از عکساشو سیو کردم برای ایده که از دخملم عکس بگیرم. اگر راضی نیسی بگو حتما پاک میکنم
گوش مروارید
15 اسفند 90 12:17
ای جانم ستیا عسلی ماشاالله خیلی خوردنی شدی عزیزکم
ش.ک
16 اسفند 90 14:10
ای جان قاطی میوه ها خورده نشه دخملی نازت
قاصدك
25 اسفند 90 10:15
واي عزيززززززززم .. چقدر خوردني شده ستيا خانم ..
مبینا
29 اسفند 90 11:21
من عاشق عکس اولت هستم گوگولی من iloveyou
آیدا
9 فروردین 91 14:04
عشق ِ ما امشب شب ِ تولدشه چقدر این یک سال برام زود گذشت یادش بخیر روزی رو که تو دل ِ مامانیت مث ِ یه ماهی کوچولو شنا میکردی تولدت مبارک خاله
مامانی درسا
10 فروردین 91 1:46
سلام عزیزم تولدت مبارک . دوست دارم و امیدوارم همیشه شاد و سالم باشی
ترانه
10 فروردین 91 10:26
سال نو مبارک عروس کوچولو... تولدت هم مبارک عزیزمممم....ابشالا زیر سایه مامان و بابای مهربونت 120 ساله بشی جیگر خانوم
ابوالفضل
10 فروردین 91 12:14
مامان سونیا
10 فروردین 91 18:02
-----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ .....$$$....$$$............................................... ...................................$$.................... ..................................$$...........................................$$$....$$$. ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$ ...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$ ......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....................$$$ ...............................$$.....................$$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$
جوجو
21 فروردین 91 14:44
واییییییییییییییی مامان پ پ عکسا محشرن همین و میتونم بگم و بس ای جونم
جوجو
21 فروردین 91 14:45
قالبه وبت خودت بهم ریخته ها
آفاق
22 فروردین 91 12:48
سلام به ستیا جون و مامان گلش عکسات خیلی خیلی خیلی خوشگله عزیزم. خودتم که ماه و خوش اخلاق و مهربونی. هزارتا بوست می کنم. مامانی عکسای زنبورکی ستیا جونی رو هم بذار. هزارتا دستت درد نکنه واسه تولد خوشگلش.
راضیه مامان محیا جون
23 فروردین 91 17:07
دوست داری درسته قورتش بدی این دخمله چه نازه میشه بگین کدوم اتلیه بردینش و ادرس هم بدین !دوست دارم لینکتون کنم اجازه هست؟
ساراسارا (جاده زندگی ما از ایران تا دبی)
26 فروردین 91 20:55
ماه ماه ماه... ماشالله
آواز
7 اردیبهشت 91 16:30
عکس ها عالی اند! الاهیی که چقدر جیگر شده ! من که عاشق اون عکس اش با اون ببعی ها شدم چون خودم عاشق کارتن اش ام
مامان مبینا
13 اردیبهشت 91 0:42
الهی چه عکس های خوشگلی/ستیا برای خاله هم چای میریزی؟؟؟
نرگس
10 خرداد 91 3:27
ماشالله چه بچه نازی داری انشالله خوشلختیشو ببینین
امید بارانی
23 خرداد 91 10:15
سلام . وبلاگ خوبی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید . منتظر حضور و نظر شما هستم.
مامان شینا
2 تیر 91 3:02
عکسا عالی بودن فکر ما رو هم بکنید دیدن این همه زیبایی یه جا
وفا مامان یاسین
10 تیر 91 20:23
وای چه عروسکی ملوسکی خدا برات حفظش کنه عزیزم
ماندانا
16 مرداد 91 14:11
واي خدا هزارماشااله عكساش يكي از يكي قشنگ ترن قربون اون صورت ماهت برم من صورت نازش منو ياد بچگي خواهرزادم انداخت
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
14 آبان 91 13:25
مامان نانازوبلاگ شما را لینک کردم و لیست شما را تو لیست لینک دوستان نوشتم
مامان مبینا
24 آذر 91 0:23
چرا پس نیستید؟نگرانیم
Leily
1 دی 91 0:14
الهي من بگردمش:-*
مامان دينا
16 اسفند 91 12:22
كجايي پس نگرانتم؟ الان دخترت دوساله است و هيچ خبري ازت نيست؟؟ يه سر بزن
مامان حسین جون
10 فروردین 92 17:59
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'تولدت مبارک ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__
مامان محمدرضا
14 تیر 92 17:00
تولدت مبارک عکساش خیلی نازن سلام دوست عزیز پسرم تو2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین مرسییییییییییی
مهناز
13 تیر 93 13:22
تولدگل دخترت مبارک فکرکنم فرداتولد2سالگیش باشه.این لحظه های ناب نوش جونتون.